Klachtenprocedure – Notawijzer B.V.

Bij Notawijzer B.V. streven wij ernaar om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. Wij nemen uw klacht altijd serieus en doen er alles aan om samen tot een passende oplossing te komen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons indienen:
• Telefonisch via ons telefoonnummer: 010 – 318 01 95
• Per e-mail via: klachten@notawijzer.nl

Bevestiging en reactie
• Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u binnen 24 uur een bevestiging van ontvangst.
• Binnen die termijn ontvangt u ook een eerste reactie, waarin wij aangeven hoe wij uw klacht gaan behandelen en welke vervolgstappen wij ondernemen.

Afhandeling
• Wij streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen volledig af te handelen.
• Mocht een zorgvuldige behandeling meer tijd vergen, dan informeren wij u tijdig over de voortgang en de verwachte termijn.

Contactgegevens

Notawijzer B.V.
Van Deventerstraat 15B
3029 AW Rotterdam
Telefoon: 010 – 318 01 95
E-mail: klachten@notawijzer.nl

en_USEnglish
Scroll to Top